Apr 1, 2009

Rebah

Saya masih lagi cuti sakit
beristirehat di rumah bonda
saya tak mahu tgl keseorangan di rumah sendiri
bosan ;p

saya terjumpa gambar ini td
gambar ketika saya terlantar di hospital tempoh hari





alhamdullilah,skg saya sudah boleh berjalan seperti biasa ;)
cuma makan saja yg perlu pantang

nota kaki : teringin nak makan mcm2..tgu la saya sht skit nnt..hehe

14 comments:

To Visit My said...

i like your blog......

ungu violet said...

nanti dah sihat awk boleh mkn sedap2 mcm dulu yeee....


take care :)

tia said...

wish kakak cepat sembuh..
:))

Fathiyah said...

to visit my : tq ;)

ungu voilet : insyallah..biasa la,bila tak blh mkn..sumenye teringin..thanks awak ;)

tia : insyallah,akak pon nak sht cm dlu ;)

+fnajiha said...

salam, entry yg melegakan.. :)
crocheting:dah lame diajar mama, baru2 ni je ade hati nak buat.. thanks for visiting. semoga sentiasa sihat n diberkati Allah.

nixa said...

get well soon!!!

m@Ri@ said...

awak jaga diri..makan pantang dulu...esok dah sihat baru makan k..jaga diri yek awak..

juelee said...

takziah kak..
semoga akak cepat sehat..
saya baru je baca kesah akak...
kuatkan semangat taw kak

Shifa said...

hai fathiyah..
terjumpa blog awak kat blog org lain.. terus saya bookmark..
keep in touch ye..
terkejut dgr awk hospitalised.. alhamdulillah, awak dah recover..

.mawar. said...

salam kak fathiyah,
saya pun lama xbc blog akak. baru baca kisah akak tu. Jgn sedey2 k.. be strong! jg diri

Fathiyah said...

fnajiha : :) erm,kalo cm ni,kte pon kene berguru mengait dgn mak kte la..hehe..ur artwork,mmg kte soka!

nixa : thanks nixa :) nape ko privatekan blog ko?

maria : ok.kte kene la thn nafsu nak mkn mcm2 skg..amik bau pon ok lah..hehe..tq awak :)

juelee : ok juelee..akak ok.alhamdullilah :)

Fathiyah said...

shifa : hi awak :) thanks dtg majlis kte 2bln lps :) ok.keep in touch..thanks awak

mawar : ok.jgn rsau.akak ok.alhamdullilah :) thanks mawar

athirah said...

fathi..semoge cepat sihat ok?? take care darling...

Fathiyah said...

athirah : tq tirah.aku pon nak sht cm dlu ;) insyallah