Jan 28, 2009

Terharu...

Saya begitu terharu dgn slideshow yg dibuat khas utk saya
sempena meraikan majlis kahwin saya tempoh hari
slideshow ini hasil kreativiti adik saya,sofa
walaupon simple,sempoi...
tp sgt bermakna buat saya



thanks u so much sofa!!!
mmg buat kak long terharu
kak long sayang sume :)
muah muah muah

9 comments:

tia said...

congrats!!!
wu another fathiyah dah kawen..
harmoni2 selalu and selamat beramal!
wewewewewewewe....

nixa said...

kamu sungguh cantik di hari pernikahan..


tahniah.. tahniah..

diHa said...

untung kak long ade adek mcm sopa. hehehe. =)

m@Ri@ said...

maria lahir 7 november..lebih kurang la ek..

Ecah said...

hi fathi.. pergghh lawa seyhh masa kat dewan tu.. tapi xsempat la nak bergambar bersama.. alya demam panas plak masa tu.. anyway.. CONGRATS CONGRATS CONGRATS my friend!!!!

p/s - siap ada list boycott israel tu.. saya salute laa.. tahniah sekali lagi, sempat kamu berdakwah!!

Fathiyah said...

tia : tQ ;) tia,blog awak yg mn 1?akak try bukak,byk btl blog awak..hehe

nixa : tQ nisah...nape ko tak dtg???

diha : em,walaupon slalu gaduh dgn sopa,tp dia jgkla adik kak long..hehe ;p

Fathiyah said...

maria : eh,awak lahir 7nov?selang 2hari je dr kte ;)

ecah : ala,sian alya..demam panas ye..skg dah ok ke?kte pon demam la awak..lps kenduri..hehe..pnt sgt kot..idea makcik kte tuh..(psl flyers boikot israel)

ilicious said...

sorila.. adiah sempoi je.. tu je yg sempat i beli kat oz.. hehe.. ramai puji u cantik ari tu. dan i pun berstuju.. congrats again on ur wedding..

Fathiyah said...

ilicious : i sooka sgt ur gift.lain dr yg lain.mn blh dpt gift cm tuh kat sini.special tuh.thanks ili ;) hehee (segan i)...