Jan 17, 2009

Lagi 6hari

Aktiviti hari ini

1. Kemas rumah dgn mak
byk btl keje mengemas nih...
almaklumlah,umah ni mcm kapal karam..hahaha
rsnya smpai hr nak kawen tuh pon,sure ada je kejenye
nak sapu sana sini,ubah itu,ubah ini
susun itu,susun ini..aih,macam-macam daaa

2. Fitting baju bertandang
Saya akan pakai baju songket hijau zamrud utk majlis bertandang
dis colour was a vintage colour..kaler zaman dolu-dolu
it's the same colour of my parent wed outfit 27years ago..hahaha
after fitting td,the kebaya was not so fit in me
a bit dissapointed...
yelah,last time ms amik measurement rsnya dah ok

Renjis : awak ni makin kurus ye????
Me : (blur sekejap..) taklah..cm biasa je kak
Renjis : takpelah,baju ni kte alter lg..next week dtg fitting lg k,bdn awak petite size,kecil molek..
Me : hehehe...(dlm hati:kecik sgt ke haku nih???)

3. Ambil silver bowl dr kak shaja
destinasi seterusnya,TTDI..alhamdullilah,dpt juga silver bowl yg gue berkenan dr dulu nih..hehe.. ;) saya mmg peminat hasil kerja tgn kak shaja..ngehehe..

4. Singgah Sri Munawwarah,rembat tudung..haha
dis time sempat rembat 2tudung..wakaka
maybe next time 3 or 4???hahaha ;p

Currently,I'm still doing dis...jeng jeng jeng







nota kaki : penat tapi happy & enjoy :)

7 comments:

scha exa dan dunianya said...

silver bowl tu utk apa ek..he nak nyibuk jap..amik berkat dan pengalaman..
kat sri munawwarah tu beli tudung utk kawen ke?kat ne tempat tu?
2 pic bwh tag tq tu utk ape plak ye..

Anonymous said...

hehehe... aku nk p sek mmg on da way lalu umah opah aku... so after sek singgah umah opah dulu... ekekeke... aku blk umah awal pn bknyer cik hubby ader kt umah... aku kebosanan di sek, almaklumlah dua kelas je ari ni... wink wink wink....

Anonymous said...

Ooo..dah makin slim ye bakal pengantin kt ni..mesti berseri2 nanti =)

Aishah Hashim said...

huhuhu kerja mengemas memang memenatkan.. nanti time kenduri pun masih gak ada lg nak kena kemas.. tp pengantin time tu dok diam-diam xleyh wat keje.. hehehe..

tiatyot said...

seronoknya kawen!!!nnti post ar gambar kawen awk..

Fathiyah said...

dibiuscinta : siver bowl tu utk ltk brg2 hantaran.saya bli tudung mini kat sri munawwarah..pakai ms nikah.tq tag tu plak nak lekat atas kotak muffin nnt as gift :)

efmumsgirl : aih,untungnye dok dkt umah mak kan...hehe

azie : hehehe..tkde la slim sgt pon..haha ;)

Fathiyah said...

ecah : kte mmg penat awak..mcm2 kte buat even kte ni pengantin..hehe..lps kenduri,kte trs demam..huhu ;(

tia : insyallah,nnt akak post gmbr kawen k