Oct 12, 2009

Le Tour De Raya

Aktiviti tahunan 10BH setiap kali raya. Samada kami tour raya atau potluck raya ;) Tahun ini kami beraya di rumah Tirah dan Fira. Dua gadis sunti trang tang tang. Hehehe. Corum kali ini, Azie + Munir, Dalila, Hanim, Tirah, Fira, Zura, Mimah, last but not least, Fathiyah + Syah (tuan punya diri ler tuh) ;p

Juadah oleh Tirah, Bihun Soto Mantop + Malatop! ;p Berasap gak telinga dan muka den dek penangan sambal kicap berapi ko yang begitu power tahap kepedasannya. Hehehe. Apa-apa pun, bihun soto ko tetap marvelous! ;)





Sesi balun + bantai di rumah Fira pulak. Juadah extravaganza : Ketupat palas, serunding, daging dendeng, pie tee, cocktail jelly, sambal sotong, lontong & nasi impit. Fuh, macam-macam ada. Semuanya terangkat ;) Hehehe.



Destinasi terakhir, rumah Rose. Sesi sentapan Laksa Penang, Makaroni goreng, puding roti.


Konklusi : Perut kami overloaded! Balik ke rumah, senang hati + kenyang tahap gaban. Hehehe. Best!

4 comments:

ungu violet said...

wahhh.
sakan beraya ni.
boleng hilang diet camnih!hehe

Iena said...

wowwwwwwwwwww... 3 umah dlm sehari korang g braya?! mmg power beb!
aku ni pas raya tangki aku cam dah besar jer fathy... mslah besar ni!

NURUL said...

alahai tunjuk gmbr makanan nie membuatkan saya nak mkn nie :)

Fathiyah said...

ungu voilet : hahaha.diet ku hancur berkecai ;p

ina : power rangers jugak la kteorg.hehe.

nurul : awak dibenarkan makan byk.so,makan jgn tak mkn :)