May 25, 2009

Bukan Superstar



kami suka layan lagu ni.menghiburkan.lawak keji.hahaha ;p

oh,pagi ni saya ada appointment dgn Dr.checkup untuk operation tempoh hari.2bulan sudah berlalu.operation D&C juga sudah hampir 2bulan juga berlalu(3jun ni genap 2bulan).

harapan saya,semuga semuanya ok.setakat ini,saya rasa tubuh badan sudah sihat.

cuma 2minggu lepas selsema.nasib baik bukan itu selsema babi.ceh!
kitaran haid juga ok.macam biasa.

untuk itu,tempoh 'pantang' saya cuma tinggal sehingga next period.hehehe *wink*wink* ;p
************************************************************

update!!

alhamdullilah ;)
pertemuan dgn DR pagi tadi melegakan hati saya.
selepas checkup 5minit itu,DR sahkan saya sihat...

ini cuma ada 1 perkara yg saya tak berapa puas hati.

tempoh menunggu yg begitu lama.bayangkan saya menunggu utk checkup tuh hampir 3jam!berasap jugakla haku.sabar-sabar..masuk jmpa DR min je.DR just tekan-tekan bhgn operate.tanya sakit atau tak.tu je.tapi,letih nak tunggu tuh yg den tak sanggup.huhu

saya tak salahkan sesiapa.tapi keadaan pagi tadi jelas sgt yg malaysia kekurangan DR!
para graduan kedoktoran,saya kira anda perlu berbakti di negara sendiri.kepakaran anda sgt diperlukan!fikir-fikirkan.....

15 comments:

nizza-abira said...

hope semuanya okey2 aje ye fathi...:)

nixa said...

'pantang' eh? oo.. hahaha!!

susudalambotol said...

pantang yg mana? :D

m@Ri@ said...

wah pantang?pantang ape kah itu..jeng2..

goblogbyfarah said...

lepas habis pantang boleh plan utk dapat baby lagi kann...

hehe ;p

Fathiyah said...

kak niza : alhamdullilah.saya ok ;)

nixa : hahaha.ko gelak jahat ye ;p

susualambotol : pantang yg itulah ;p hehehe

maria : pantang yg kene puasa tuh.jeng jeng jeng ;p

ungu voilet : betul betul betul ;p hehe

m@Ri@ said...

alhamdulillah awak dah sihat..selamat meneruskan usaha..jeng2..usaha ape?usaha yg itu..hehe..

goblogbyfarah said...

fathi, awak g hospital mane?
kita aritu appointment kat hospital putrajaya tunggu sampai 3 jam tau!masuk 10 minit je..haih!

Fazira Aziz said...

fathi, alhamdulillah u getting better now..

erm sah la husband awak tu org dosh.. dosh selangor kan? 1st time tgk muke dia mcm kenal..lame dah masa post entry wed awal2 dlu. pastu td tengok2 ada safety helmet dosh, tak sure gak.. last2 cek name dia dalam webmail, ada.... hehe

keje mane skang? kak ira kat P18 :)

Fathiyah said...

maria : syukur.hehehe.insyallah.usaha tangga kejayaan!chaiyok!rs bersemangat la plak ;p

ungu voilet : hospital mana lg awak.hospital yg sama la ;) yg plg dkt umah kte ni kan..kte pon mcm awak la.tgu dkt 3jam.msk jmpa DR 5min.hampeh.

nizza-abira said...

Itulah yg akk alami selama 2 tahun menjalani treatment kat situ :/

lo.lo palazzo. said...

lamenye tggu..

alhamdulillah awak da shat

=)

Fathiyah said...

fazira aziz : thanks kak ira.aah,husband saya org dosh.tp bkn selangor.KL ;) saya keje kat seri kembangan.akak dok P18 ke?

nizza-abira : wah,sabarnya akak.saya yg baru 1st time ni pon hangin satu bdn.hehehe.moga treatment akak success ;)

lo.lo palazzo : tu la psl.kebas punggung weh..thanks lo.lo ;)

InaAchik said...

x tergugat ker 'pantang' ko?! uwkakakakaaaa...

Fathiyah said...

Iena : tak langsung.aku puasa.hahaha ;)