May 20, 2009

1st Hero

Ladies and gentlemen,now I'm proudly presenting u....*drumroll*
hero pertama 10BH junior..amsyar darwisy ;)


ahad lepas,kami berkesempatan melawat farah & baby amsyar.
alhamdullilah,both mum & baby sihat walafiat.comel je tgk amsyar tido.geram.hehehe.


aku nak dukung baby ko farah,tapi memandangkan aku pon still selsema,so aku batalkan jelah hasrat dihati ;) takut amsyar terjangkit pulak.susah nanti.ko pon tak senang hati.hehe.lagipun,aku memang ler tak reti+takut nak pegang baby yang baru lahir ni...hadoi,mcm mn aku nak jaga baby sendiri nanti?

best ye ada anak.lain perasaannya.tak tergambar.
kerana....
zuriat inilah yang menyambung keturunan kita.dan doa dari zuriat ini jugalah yang memberi pahala berterusan buat kita pabila kita sudah tiada didunia lagi.insyallah.

ok,selamat berpantang farah.jaga diri elok-elok ;)

8 comments:

ungu violet said...

fuyoo, kecik2 rambut dah style!hehe..


mesti tak sabar nak ada baby sendiri kan?!

susudalambotol said...

belum lagi anak sendiri tu :D

nixa said...

rambut lebat! cute!

Fathiyah said...

ungu voilet : rambut style ala2 actor jepun nih.hehehe ;)

kte nak cpt dpt baby!!!!!hehehe

susudalambotol : tulahkte dok bygkan mcm mn nak pegang baby yg kecik tuh nnt.anak sendiri,mcm mn pon kene berani la kan.

nixa : mmg cute pon ;)

Anonymous said...

tq aunty fathi wt entry khas utk amsyar...mmuuaahhh.... aku dulu pn x berani nk pgg baby br lahir, tp automatik berani bile anak sndiri... betulll x tipu... huhuhu....

nizza-abira said...

Tahniah buat sahabat fathi sekeluarga :)
Nama baby pun sedap didengar

akk doakan lepas ni giliran fathi pulak :)

lo.lo palazzo. said...

rambut pachak la =)

Fathiyah said...

farah : hehehe.sama2 amsyar ;) yeke.hrp2 aku berani la nnt.bila tiba msnya.insyallah ;) muah.muah

kak niza : amin.time kasih doakan saya kak.saya pon doakan akak juga ya ;)

lo.lo palazzo : punk tuh!hehehe