Apr 18, 2010

Hutang

Tag dari Cik Mas

5things about a person who tag you :

1. baru dikurniakan anak sulung =)
2. ahkak yang comel. Awet muda u.
3. suaminya jauh diperantauan. Seafearer ye kak?
4. kelakar orangnya
5. oh,banyak lagi yang saya belum kenal tentang cik mas. Dalam proses kenal mengenali kan kak =)

10 things about me =p

1. Unpredictable
2. Shopping is my theraphy
3. Hobby – collecting things
4. Ratu air mata. Hahaha =p
5. Penggemar tegar teh tarik
6. Degil (loghat utara – ketegaq)
7. Minat semua tentang perkahwenan.
8. Currently listening to 21Guns by Green Day
9. Gained 4kg after 1 year of marriage. Huaaaaaa
10.Saya suka masak. Hahaha. Ni bukan fakta, tapi auta =p


Tag dari Ryna

Who Am I?

1. Siapakah diri anda ri rumah?
Drama Queen to King Syah. Hahaha =D

2. Siapakah diri anda disamping rakan?
Cheerful. Kalut. =p

3. 5 perkara yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- Anak
- Perform Hajj
- Travel around the world
- Home Sweet Home
- Money money money...hehehe

4. Siapakah nama pasangan anda?
Syahrul Nizam Shaharuddin

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- Cool
- Understanding
- Generous...kembang la tuh =p
- Hansome...Wakaka
- Neat

6.Bila tarikh anda couple?
No date. Believe me. Hehe.

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Kehilangan baby kami 2 kali.

8.Lagu tema cinta anda?
Dealova =D

9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Stay as you are right now, love me more and more, getting rich and richer so that I can spend your money. Hahaha =p


Tag dari Cikgu Lemonade

Sebab pilih background desktop
Gambar pokok kelapa, pantai & laut buat saya tenang. Bila tengok gambar nih, cool sikit untuk mengadap kerja kat ofis yang menggunung ini. Dan bila tengok gambar ini, teringat saat-saat romantis bersama Arjuna hamba di Pulau Tioman. Cewah. Hahaha. Luv u so much abang. Apehal tetiba nih? =p

Nota kaki : Owh..saya dikekang masa.Iena,tag ko aku buat next time eyh.Gambo kasut tak sempat nak snap weh.Saya sudi buat tag dari anda =D Silalah tag saya.hehehe.Kalo ada lagi hutang tag yang belum saya buat,silalah remind saya yang makin tua makin pelupa.hahaha =p Babai

7 comments:

InaAchik said...

kira anda masih berhutang ngan saya ni yer... sila bayar ngan bunga sekali nanti... hehheeee

Fathiyah said...

Iena : wah,ko kejam =p ish,nnt aku pk nak kasi bunga hape kat ko.wakakaka

LEMONADE said...

thanx kak buat tag ni even sy tau akak busy memanjang. hehe =)

Zainur said...

Semoga Allah beri rezeki anak pada awak nanti. Mean while, enjoy jer hidup berdua2an dulu... :)

m@Ri@ said...

sy doakan awak dpt anak nnt fathi..gud luck..;)

KAK RAINBOW said...

byk nye tag fathi

OneSimpleMother said...

ye.. hubby akak seafarer.. :)