Nov 30, 2008

Wajah Kesayangan Hamba

Remember dis song?
Lagu lama nih..I’m not sure sapa penyanyinya
I can’t recall the song itself ..lirik apatah lagi
So,anybody who knows dis song, do not hesitated to share the lyric ya ;)

Btw,mcm mn ya saya nak cite about my wed preparation nih
Dunno where to start lor…
Hmmmm…I think let me start with how I meet my fiancé..hahaha
We’ve been in a same Uni but we never met before
He is 1year senior than me


FLASHBACK…somewhere in march 2005

I’m in the middle of final exam (4th year)
‘someone’ send good luck msg tru hp…dunno who..
I ignored it… ‘that person’ seems don’t give up
After ‘his’ 3rd msg, then I reply..
at 1st I tot the msgs was from my BFF(nadiah)
but then..it was totally wrong..
‘he’ said ‘he’ saw me at thesis presentation few days before
and I guess ‘he’ must be bdk matrik…hehe
but it was wrong guess again! so shame lor ;p

and that’s how it started
we just be a fren tru hp
I never knew how he look like..
gumuk kah,kurus kah
Putih kah,hitam kah…
everythings was like misteri nusantara..hahaha
for a year ++… lama kan..

on july 2006, it was 1st time ever we met at Alamanda,Putrajaya
can u guess my feelings that time?
Nerves tahap gaban! Serius!
Menggeletar kepala lutut cheq naa..
Oh..before that, I got a chance to saw his face tru frenster
(masa tgk profile frenster dia, haku berdebar2 gila..hehe)
(takut nak tau rupa sbnr si secret admire nih..haha)

giteww lah the beginning of our relationship
from secret admire to fren to special fren to fiancé and…
insyallah husband of mine..hehehe ;)
he turn my dark days into the bright & shine
full of happiness….thanks my dear ;)

I'm sure ur 1st time meet him was the sweetest memory in ur life :)
maybe ada yg jatuh cinta pandang pertama?
kenal tru internet?
or family arragement?(like zaman dolu-dolu..hehe)
what ever it is...jodoh pertemuan semuanya ketentuan Allah SWT :)

p/s : today,I'm going hunting bracelet@bangle for 'upacara batal air sembahyang' after nikah..hehehe..
dulu2..haku pnh ckp kat member2,buleh tak kalo aku kentut aje utk upacara tuh..hahaha
sengal...LOL

6 comments:

suryanaNridzuan said...

hehehehe...seriusly,perenggan cite yg terakhr ni plg kelakar..hehe :)

ooo...camtu akak n abg fall in love..wahhhh...sronoknye baca. xsangka abg ngorat akak camtu. Semoga bahagia selamanya:)

cahayasuci said...

kak long ketot busyukkkkk!!!!!! =p

amacatlover said...

kahkahkah!!! klaka la kak long.. buleh je kalo nak kentut utk batal air smyg.. tapiiii.. kang tetamu pengsan camner??? kihkihkih.. lawak2.. btw, how u guys met was such a sweet story.. mcm fairytales pulak.. diha doa moga korang bhgia selamenyee.. amin!!!

Fathiyah said...

suryana : hehehe..sengal je kan..tp,akak mmg tak blh thn kentut..serius..haha
thanks ana :) insyallah..mudah-mudahan

Fathiyah said...

sofa : eleh..kentut sopa tu lagik busuk tau!!!

Fathiyah said...

diha : aih..kalo 'ter'kentut cm mn???hahaha..ada 1 cite lawak bengong psl kentot ni..nnt kak long share..hehe..thanks diha :)
mcm fairytales??erm...haha..takde lah