Sep 6, 2012

A Diva In Making

My little girl is such a super diva indeed. Drama queen to be I must say. Kalau bab berlakon No.1. Air mata berjurai, merajuk kemain lagi. Siap berguling-guling ;p

Because of that, I will buy her a sunglasses. Eh, ada kena mengena ke? Hahaha... Intention sebenar - sebab Nuha suka main shades mama. Elok jugak beli satu untuk dia, nanti mama ada geng nak camwhore + boleh feeling glamour d'amor bila picnic nanti. Kahkahkah ;D


I think it's super cute & cool for babies wearing a shades. Ranggi + stylo. Oh, I found this article on net to share about. Should my child wear sunglasses?

Hmmm...it seems like I need to choose the mahal one kah? Must check the 20bucks sunglasses that Nuha tried on tu meet the safety requirement or not. The UVA & UVB rays things what-so-ever. Hamboiii ;p Nak bergaya punya pasal.

Chill yo!

2 comments:

suryanaNridzuan said...

comelnye...bergaya :)

Fathiyah said...

ana - hehehe. tq mak lang :)